Brändätty tekstiili vahvistaa työpaikan tiimihenkeä – äänestä suosikkiasi ja voita toppaliivi
Työvaatteen tulee olla tyylikkäästi merkattu, mukava päällä ja helppohoitoinen. Silloin se tulee henkilökunnalle käyttöön siinäkin tapauksessa, että brändätyn vaatteen käyttö on vapaaehtoista eikä kuulu työnkuvaan.
Monen työpaikan yhteisöllisyys on ollut koetuksella, kun etätyöskentely on yleistynyt aloilla, joissa sen tekeminen on mahdollista. Yksi tapa nostaa yrityksen yhteishenkeä ja korostaa yhteenkuuluvuutta on teettää yritykselle brändätyt tyylikkäät työvaatteet.
Innoflame Porin avainasiakaspäällikkö Emilia Raitanen on ollut alalla 25 vuotta, ja tekstiilit ovat erityisen lähellä hänen sydäntään. Emilian isällä oli aikoinaan miesten pukuliike, jossa Emilia työskenteli jo nuoruusvuosinaan. Tekstiilien materiaalit ja ominaisuudet ovat siis hänelle erittäin tuttuja jo veren perintönä.
”Brändätyt tekstiilit tulevat yrityksessä ehdottomasti parhaiten käyttöön, jos ne ovat helppohoitoisia ja niitä on mukava käyttää”, tiivistää Emilia.
Toppaliivit ovat kasvattaneet suosiota
Kevyitä työvaatteita tilataan moneen eri tarkoitukseen: messuille ja tapahtumiin sekä tietysti erityisesti myynnin ja asiakaspalvelun käyttöön. Myös yrityksen edustuskäyttöön tilataan paljon erilaisia tekstiilejä, hupparit ja t-paidat ovat suosituimpia, ja viime vuosina myös toppaliivit ovat kasvattaneet Emilian mukaan suosiotaan. Värimaailmassa luotetaan tuttuun ja turvalliseen.
”Joskus asiakas haluaa räväyttää vaikkapa messuvaatteiden kanssa, mutta yleisesti suosituimmat värit yritystekstiileissä ovat musta, harmaa ja tummansininen.”
Merkkaustavat ovat kehittyneet vuosien aikana paljon, ja merkkauksella saadaan persoonallista ilmettä eri vaatteisiin. Merkkaustavan valinnassa on tärkeää huomioida tekstiilin käyttötarkoitus.
”Jos työvaate tilataan yhteisöllisyyttä korostamaan ja sen käyttäminen on vapaaehtoista, silloin on erityistä merkitystä myös sillä, että merkkaus on tehty tyylikkäästi.”
Innoflamen kokenut tuotesuunnittelutiimi auttaa tuotteiden suunnittelussa.
Äänestä suosikkisi ja voita toppaliivi
Esittelemme tässä viisi kevyen työvaatetuksen klassikkotuotetta, äänestä omaa suosikkiasi. Arvomme vastaajien kesken kolme Idaho-liiviä (yhden arvo 59 €).
Clique Basic Hoody Full Zip huppari
Suosittu ja toimiva huppari jokapäiväiseen käyttöön. Taskussa kuminauhapidike kännykälle tai musiikkilaitteelle.
Cutter & Buck Pemberton Hood FZ huppari
Ikoninen huppari mukavasta, joustavasta ja kevyestä materiaalista ympärivuotiseen käyttöön. Tekninen materiaali on valmistettu sertifioidusta kierrätetystä polyesterista, viskoosista ja elastaanista hyvän joustavuuden takaamiseksi. Säädettävä huppu ja korkea kaulus suojaa kylmältä säältä.
Clique Idaho-liivi
Lämmin mutta kevyt liivi untuvaa muistuttavalla toppauksella. Valmistettu kierrätetystä polyamidista. 3 vetoketjullista ulkotaskua ja 2 sisätaskua. Naisten mallissa on irrotettava huppu.
Classic Softshell-takki
Monikäyttöinen ja tyylikäs softshell-takki kierrätetystä polyesterista. Takin kolmikerroksinen, tuulta- ja vettähylkivä materiaali sekä joustavat resorit vyötäröllä ja hihoissa tarjoavat erinomaisen käyttömukavuuden ja suojaa säältä. Useat taskut lisäävät käytännöllisyyttä.
Cutter & Buck Oak Harbor Jacket
Takissa yhdistyy hupparin tyylikäs ulkonäkö ja takin suojaus. Joustava kangas sivuilla ja hihoissa mahdollistaa hyvän liikkuvuuden. Uusiutuvista DuPont™/Sorona® -kuiduista valmistetun Sustans®-eristeen ansioista takki on myös lämmin. Naisten mallissa on huppu ja miesten takissa kaulus.
Voit äänestää 31.10.2024 asti. Lue arvonnan säännöt.
Kiinnostuitko tilaamaan yrityksellesi brändättyjä työvaatteita? Kysy lisää myyjältäsi tai laita sähköpostia osoitteeseen myynti@innoflame.fi
Innoflame Oy
- Innoflame on valtakunnallisesti toimiva yritysten brändituotteisiin, henkilöstölahjoihin ja työvaatteisiin erikoistunut suomalainen yritys. Innoflame on kasvanut alan johtavaksi toimijaksi paitsi orgaanisesti myös yrityskauppojen kautta: yhtiöön ovat liittyneet Boom Finland, Griippi, Sanser, High Peak ja Loihe.
- Innoflame Group työllistää 120 henkeä ja yhtiön ennustettu liikevaihto vuodelle 2024 on noin 45 miljoonaa euroa. Innoflame Group muodostuu Innoflame Oy:sta ja Loihe Oy:sta.
02.10.2024